Mi az a TRX, és milyen hatást érhetünk el vele?

A testmozgás elengedhetetlen a jó közérzet, és az egészséges életmód kialakításában. Számos mozgásforma létezik, és a sportolni vágyók különböző igényei újabb és újabb módszereket hívnak életre. Ennek is köszönhetően manapság nagyon elterjedtek az újfajta fitness edzések. Mindig találkozhatunk valami újdonsággal, ha betérünk egy fitness terembe.

A TRX is ilyen újfajta edzésmódszer. Előnye, hogy mobilis és könnyen szállítható eszköz, így bárhova magunkkal tudjuk vinni, és otthon is hatékonyan használhatjuk.

Lényege, hogy az ember a saját testsúlyát használja az edzés során, így a hatás látványos és gyors! Sokféle gyakorlat végezhető vele, és a változatos munka még inkább meghozza a gyümölcsét. A TRX egyszerre mozgatja meg az egész izomzatot, ami nagyon egészséges, és kevésbé megterhelő az ízületeknek.

A TRX fejleszti az összes izmot, átformálja az egész testet, és növeli az állóképességet. Legelőször rehabilitációkra használták, innen terjedt el.

Ha ki szeretné próbálni ezt az új, és rendkívül hatásos módszert, keresse fel központunkat! Higgye el, az eredményt rövid időn belül látni fogja.


TRX: bicepsz-tricepsz gyakorlat kezdőknek

Bár a TRX-et az amerikai hadsereg fejlesztette ki, hogy a katonák bármikor és bárhol tudjanak edzeni, egyre nagyobb teret hódít napjainkban, a hétköznapi életben. A TRX edzés esetében érdemes izomcsoportonként dolgozni.

Mi az a TRX, és milyen hatást érhetünk el vele?Ha bicepszet szeretnél erősíteni, akkor remek gyakorlat erre a következő: fogd meg a TRX-et úgy, hogy a tenyereid felfelé nézzenek, dőlj hátra, karjaidat nyújtsd magad felé. Figyelj arra, hogy a törzsed egyenes legyen, és a hasad legyen megfeszítve. Húzd lassan a homlokodhoz a hevedert, a könyöködet tartsd magasan!

A tricepsz erősítéséhez állj szembe a felfüggesztéssel, a felkart szorítsd le a törzsed mellé, a tenyerek most befelé nézzenek. Az alkar előre felé néz, és az alkar a felkarral egy vonalba érkezzen, majd engedd vissza a törzs mellé az alkart.

A TRX-nek hatalmas sikere van, idővel Te is fogod magadon érezni, hogy mennyit fejlődsz az edzések során. Ha szeretnéd kipróbálni, gyere, látogass el hozzánk, de ha kérdésed van, akkor is bátran keress fel minket!


Miért válasszuk a TRX-et?

Ez a sportág az Egyesült Államokban már hatalmas népszerűségnek örvend, Magyarországon viszont még csak nem olyan régóta indult meg ennek az edzésformának az aktív űzése.  A legnagyobb előnye ennek a sportágnak az, hogy minimális az eszköz- és helyigénye is egyaránt.

A TRX egyre inkább elterjed és nagyon hasznos edzésforma, de miért is válasszuk pont ezt az edzést?

  • Testünket a mindennapi élet kihívásaira készíti fel. Nem az izomépítés és a testépítés a célja, hanem a kiegyensúlyozott, és maximálisan terhelhető izomzat.
  • A TRX a test természetes képességeit erősíti és fokozza, ellentétben a konditermi gépekkel.
  • A TRX sajátossága, hogy előtérben helyezi az úgynevezett core izmok megerősítését (a core izmok az ágyéki gerincszakasz körüli izomhúrok). Ez azért nagyon fontos, mert ezen izomcsoportok erősségével javítjuk a testtartásunkat, és figyelni tudunk a gerincoszlop tartására is.
  • Harmonikus, arányos izomzatot hoz létre testünkön.

Ha kedved kaptál a TRX használatához, keress fel minket!

TRX

Láberősítő gyakorlatok TRX segítségével

Ki ne szeretne formás és erős lábakat? Jó hírünk van, ugyanis a TRX segítségével ez könnyedén megvalósítható!

Sokak kedvenc edzésformája közé tartozik a TRX edzés, mivel könnyű, ugyanakkor látványos változást eredményez. Íme, pár gyakorlat, amit kezdők is könnyedén elvégezhetnek:

  • Kezdetben elég 40 kitörést végezni, úgy, hogy a jobb lábadat a kötélbe akasztod, a balt pedig behajlítod. Mindkét lábon végezd el az erősítő gyakorlatot, utána pedig pihenj egy percet!
  • Pihenés után jöhet a csípőemelés! Feküdj a hátadra, helyezd a hurkokba mindkét lábad és emeld meg a csípőd.  Ebből is végezz el 40 emelést - és ne aggódj, ha elsőre nehezen megy. Tarts kis pihenőt, majd kezd újra. Hidd el, a későbbiekben mosolyogva fogod végigcsinálni!

Ha szeretnél rövid időn belül látványos eredményt elérni, próbáld ki a TRX edzést és izmosodj velünk! Ha úgy érzed, nem megy egyedül, vagy egy kis bíztatásra vágysz, bátran kérj tőlünk segítséget! Egy vidám csapat vár Rád, és arra, hogy segíthessen formába lendülni!

Akció